Pages

2011-09-20

kelas kau fida..



terkejut x korang bile tgk gambar ni??.....yelah org yg kite da biase tgk sopan + lemah lembut+menjaga batas2 pergaulan dan haram halal kini da buat kesilapan....kesilapan yg membuatkan org bhenti berfikir tentang kebaikan dia..aku kagum dgn fida tp itu dlu...sjak aku tgk drama Kasih Alia..kekaguman aku berkurang...dan lpas tgk gmbr ni..perasaan kagum tu bertukar menjadi pelik..rmai org komen kate dia pkai tudung warne itam tp bile kite zoom...kt mane yg jual tudung hitam berjurai seperti rambut yg di shampoo dgn pantene??

ini sekadar luahan pndapat yg xde sape pun nk dgr..drama Kasih Alia tu aku xsuke sb aku asyik tgk Fida tu asyik pegang2 jantan...ok aku ngaku yg aku bkn nye baik sgt...tp seriuslly (slh eja ni) aku mg xkn bersentuhan dgn org yg xde kne ngena ngn aku pun..hatta spupu aku yg laki pun aku mlas nk salam time raya..dlm drama tu da bnyk sgt aksi fida di peluk + tgn nye sentiase ade je tuk di pegang lelaki..bab dia dgn ayah dia yg kdg2 aku nk je jerit "xpyhla pgang lbh2..itu sekadar lakonana je"( knon tuk tunjuk kn kasih syg) tp sbenanye kite blh buat dlm cara n perbuatan yg lain..

irma hasmie dlm cite tu...perasan x adegan dia tuk pgang or cium or pluk jantan xde pun..(klau aku silap tlg btolkan) irma pandai mnjaga status nye sbg MUSLIMAH yg berubah ke jalan yg lbh baik...memandangkan berlakon adlh punce rezeki dia..dia still pndai mnjaga status..

jgn ckp ni smua arahan pengarah...sb dlm konteks ni..of course kite blh request kt pengarah supaya kurangkn adegan bersentuhan..come on la...pengarah pun islam..

okla..ckp bnyk xgune..nk sentap terasa or kecik ati silakn la..tp ni skadar teguran supaya orglen xkn hilang respect pd anda..terutama lelaki..dia kagum dgn fida..klau blh katenye nak beristerikan seorang perempuan seperti fida..comel..bertudung..solehah...tp fida..jgn buang perasaan yg ade pd lelaki itu disebabkn mabuk cinta..

as a perempuan...disebabkn nila setitik rosak susu sebelanga..xnk nt org akan berterusan cop..perempuan bertudung tu blum tentu baik...

latest fesyen....

bukan ni style pkai tdung akak oii..srupe je free hair cm sy ni nokkkss...


1 comment:

  1. ohh...sungguh tak disangka...kalau dah glamour katakan...

    ReplyDelete