Pages

2012-03-27

crite smalam

smalam aku dmam..bukan smalam tp dr hari sbtu lg tp disebabkan nak mc aku pun pgla klinik smalam sb mls nk kje..

smp klinik nampak sorang perempuan mengandung..muke bekerut2 tahan sakit ...aku rs dia pnat jalan la..tp xnampak pun laki dia..dia duduk selang 1 krusi dr aku..

dia bangun amik ubat..n aku nampak dia amik mc..ntah knp mata aku asyik tgk dia dari aku mule nampak dia smp la dia klua dr klinik..

aku ingt dia dtg dgn laki dia..paling kuat pun laki dia tggu dlm kete kot..

tp x...dia datang sorang2..with motor..

ce bayangkan perut org yg da besar mayb dlm 6 bulan nye perut nek moto dgn muke tahan sakit....

mane laki dia??aku xphm knp laki dia boleh suh dia g klinik nek moto sendri..tp xleh nak tduh melulu jugak mayb ade sbb..sb laki dia xleh tggal kje ke..

aku harap 1 hari nanti bile aku sarat aku nak sgt laki aku ade dgn aku..bkn 24jam tp wktu2 penting yg aku perlukan dia aku hrap dia ade dgn aku..dengar tu "AKU HARAP KAU ADA DENGAN AKU"

No comments:

Post a Comment