Pages

2012-03-12

tragedi dalam monorel

well hello guys...

cite kite pd hari isnin pembuka segala hari bg mereka yg bekerja...dan xbhenti menguap dr td..

cite ni da lame dr minggu lepas lg tp skang baru ade ms nak menaip dgn sopan..

haritu aku blik kje nek monorel, as usual la..aku berdiri..nampak couple ni duduk bkepit bdua2 sambil mkn popcorn..mayb mamat ni kje kt kaunter wayang or kaunter popcorn dr segi pkaianye la..

mule2 tu xde pe sgtla..tp bile aku dpt tmpt duduk dpn diaorg..n that gurl da hbs mkn popcorn tu maka bermula lah drama sebabak euw uewww..knp aku tetibe ckp sal couple ni??bnyk sbb...bkn sb aku jeles k..xde mase nak jeles..jauh skali nak rampas bf budak ni..name pun budak..aku da besar lerrrr..

gf cute,pkai tdung ala2 yuna gitu..tu klau bwk blik jmp mak ayah cmform suh menikah..dr aku masuk train dia ngunyah popcorn .pas hbs popcorn dia menggelintat dgn bf dia..

sbelah budak tu adela sorang amoi..amoi tu usha maut je bile tgk couple td sb si gf ni da mule amik bau bf dia di tengkok..aku seolah2 sdg melihat video ringan2 free je..

xckup dgn tu tanpa segan silu merabe2...rabe tlinge...rabe janggut sejemput..buat checkup kt tgkok bf ade ke x jerawat..

aku da start meluat..bukan sb jeles tp malu bile amoi tu usha couple td then tgk aku seolah2 tny "wei,lu xmau tegur itu bulak ha??"wts lerr...

come on la...aku bukan seorg yg kolot tp tlgla adik2 ku sekalian...stop la beramah mesra dgn pasangan anda di khalayak ramai..awak tu dhla pkai tdung...klau aku yg tgk pun da meluat inikan pulak org yg bukan seagama dgn aku..tlgla jg adab..haishh....

No comments:

Post a Comment