Pages

2012-04-05

air campuran

aku rs smuaorg pnah minum air bercampur2 ni..lebih dr 1 ingredients..

blambak2 da ade..tp paling aku xtahan klau order air kt nandos yg baru tu..balik comform aku mlekat kt toilet..gas + pudina + manis2..perut sape yg dpt tahan tu mg super power btol la..

cadangan aku pade korang smua klau nak merasa air campuran  ni...korang pgla kt blakang EPF Jalan Raja Laut..ade 1 kedai tu org duk pggil kedai Kak Long.yg mane satu Kak long aku pun xknal...hahaha..

tp serius air kt situ bukanla campuran cm air kt nandos tu tp more classic..ade sirap selaseh..bandung cincau..sarsi selaseh(sarsi bkn gas..kordial punye) yg plg aku suke..susu laici..mg la biase bg korang smua tp nak compare rase nye dgn air choc banana kt chattime tu pun aku blh masuk toilet..

kdang2 kedai tepi jalan yg biase2 tu jauh lebih sdap dari kdai yg kusi meja nye ngalahkan meja mkn kt umah..

p/s : smp skang xjmp kdai susu lembu yg ade jeli kt masjid india tu..tp haritu tgk suria di cordoba ade si fahrin minum..aku pun nak tp kt mane mamak yg jual ni....huuuuuu

No comments:

Post a Comment