Pages

2012-04-05

punce demok

aku da makin risau dgn badan aku yg seolah2 di pam pam pam pam...

mane tak nye..dahla duduk dgn org kaki mkn...asyik nak mkn je...
aku ni xbrape nak mkn sgt..over limit skit sure nye la aku pening..aku pun xphm knp..tp badan xkering pun..kering kejap je pastu ntah knp naik balik..

ni duk ngn kak mek..asyik tgk dia mkn je..dia mkn cm selang sejam..tp badan dia kurus kering...xpnah nampak plak dia kelam kabut g toilet sakit perut ke ape..relax smacam je..

tu xdtg lg kak syai..baru masuk ofis da lapa..aduh..

xmai lg en Rani..kul12 da mkn jpg kul2 second round plak..weih..knp ngn korang ni..

itu xmasuk razi lg..siap amik si raeny nye lauk lg..hahaha.(ok sorry terngutuk plak)

korang xnaik tp aku yg naik..skg sape nak tlg aku kurus ni??

cmne nak kurus...asal meeting je mkn kt concorde..sib bek xbrape nak sdap sgt..duk mkn dessert je la..

pening2..tlg..sy nak kurus..xmau demok...

No comments:

Post a Comment