Pages

2012-04-26

penantian

bile tgk org lain khawin aku pun nak kawen...tp bile fkir balik sifat kemalasan aku nak cr seorg lelaki itu amatlah malas..klau ade pun hmmmm....kwn office..hahahaha..plg dekat kwn satu team project ni..hahaha..gile xblh blah(motif sy gelak sb sy terbayang muke2 mereka)

tp serius...naluri nak menamatkan zaman single ni jd membuak2 sejak tgk pic kwn2 aku yg khawin + tunang..

aku asyik teringat yg aku ni still forever 21..bajet cm muda pdhal da 24..org smua ckp still young tp bg aku xckup muda dah..

tau knp aku asyik ingt aku ni 21?sbb aku still bsifat manja even dgn kwn skerja..bukan gedik tp aku tsedar yg aku ni manje dgn raeny..hahaha..ok stop dat..sukar buat kputusan..and sometime aku blh reaksi cm kwn2 aku ni abg and kakak aku..perlukan perhatian lebih klau x aku jd malas.

sedih pun ada..tp xkn nak cr bf tangkap muat trus kawen je..gile cmtu..ni pun aku dpt bygkn yg aku akan lambat khawin jgk sb mereka nak men transfer aku ke kerteh..or aku patot plih transfer ke Iraq..

see.....aku susah nk buat kputusan..jap lg kputusan tu di buat berdasarkan kluarga..sb aku klau jauh dr fmly mg xkn makan..aku xtau knp dr blajar dlu lg..klau kwn x ajak,mg aku xmkn..aku sendri pelik dgn diri ku sendiri....

tp aku teringin nak ada pelindung

No comments:

Post a Comment