Pages

2012-04-17

miss my mum

aku xtau la knp semakin aku membesar aku semakin sensitif..semakin terkecil hati dengan sesape saje..termasukla org yg xde kne ngena dgn hidup aku..

mungkin sbb aku terlebih belajar tentang hargai..

minggu lpas 11/4/2012 bfday makcik aku..yg aku pggil ibu since aku kecik..dlm poket duit xdela bnyk mane tp ckupla untuk bli kek celebrate bfday dia..kbetulan plak nenek ngn abg aku ade..so sempat la aku blik bli n blh mkn same2...smp sogo aku call ibu..aku dgr dia cm reversed kete..aku tny dia kt mane..berseri2 kot aku rase muke aku time tu..tp bile aku dgr dia ckp dia da smp umah toksu tuk hantar nenek ngn abg aku..aku rs muke aku trus berubah..

sedih kot xdpt celebrate..n paling aku terkilan aku xsempat nak cium nenek aku ngn abg aku (abg aku ni downsindrom..klau normal xmau nye aku nk cium bagai)

xpla..da mungkin xde rezeki..then sabtu haritu sara balik dr kg(sara anak tunggal ibu aku since dia da cerai) ibu amik dia....ibu bwk dia pg mkn kfc..celebrate berdua..cume bwk blik tuk aku twisster tu je..

as a girl...aku amat2 terguris.. aku merancang bgai nak bli kek..tp bile keadaan jd sebegitu,aku tersentap pun ade..kecik ati lgla..xpyh ckp..tp aku buat2 cool je..

smalam plak bfday makdak..tp makdak klua mkn dgn anak2 dia..cume bwk blik tuk aku 2keping serpihan pizza yg diaorg xhabis mkn..

bile aku fkir balik knp aku begitu beria2 nak celebrate bfday mak orglain pdhal org xingat pun kt aku..serius..aku sedih gile..

even aku dah besar smp skang ni aku xtau knp aku perlukan mak sgt2..23thun mak aku tgalkan aku..dan aku xtau knp aku sedih sgt2..

btol la kate org..biar mati bapak jgn mati mak..mati mak mg xboleh hidup sgt2..pcy la..

No comments:

Post a Comment